luni, 18 august 2008

2 comentarii:

Minitehnicus spunea...

Mariuse, sper ca nu e inca tarziu! Abia zilele acestea am aflat de la tv de tine...
E noapte si tocmai am trimis ceva spre acel cont.
Uf!
As fi vrut sa-ti pot face un cadou de ziua ta sau cu alta ocazie... dar nu asa!
Nu te-am vazut de cand am terminat faculta... Nu mi-a picat bine sa aflu asa despre tine! Am facut un e-mail spre fostii colegi cu care mai tin legatura si si spre alti cunoscuti scriindu-le despre tine.
Fii sigur ca multa lume se gandeste la tine!
Te salut si sa ne intalnim sanatosi!
Marius MURESAN

p.s. cine se ocupa de blog, il/o rog frumos sa ne mai dea cate o info despre MARIUS! Multumesc

Marius Mos spunea...

A cam trecut un an de cand cineva s-a mai interesat ultima data de acest om!? Un an! Ce s-a intamplat intre timp? Stie cineva? Sper sa aud ceva imbucurator.